Specials

  • Wij werken aan onze website

    Sommige foto’s in onderstaande berichten werken niet! Hier wordt aan gewerkt en we hopen ze spoedig weer online te kunnen tonen! Zolang deze tekst hier nog staat werken wij nog aan de foto’s.

Short News De Eemhof (2500 m2) extra evenementen ruimte

Elke Nederlander, ouder dan 40 jaar, kent de Willem Ruis-tent. In deze gigantische tent (2500 m2) werd ooit de grondslag gelegd voor de moderne quiz shows. De Eemhof is nu in het bezit van zo’n tent! De tent zal voor langere periode blijven staan in De Eemhof als basis voor diverse publieke- en zakelijke evenementen. Een unieke accomodatie in Nederland, waar ruim 3000 gasten een evenement …

Lees meer »

Albron op je bord l Pancakes l Primeur : De eerste interieur-impressie l Pancakes-logo, wij hebben ze nú online!

Dat Albron zich in deze economisch stagnerende jaren, zowel vorig jaar als anno 2010, zich op menig menukaart weet te prikken is nog niet eens zo verwonderlijk, maar de huidige media-aandacht, waarmee dit gepaard gaat is dit in tegen stelling tot het voorgenoemde welgegelijk. De inmiddels veelbesproken en jawel succesvolste ‘uitbaatkoning’ van Nederland heeft de nodige refreshmentplannen klaargestoomd, welke binnen …

Lees meer »

Cool Factor l Editie NL zorgt voor meer beeld van Cool Factor

Editie NL l Zorgt voor meer beeld van Cool Factor Margreet Spijker en Jeroen Latijnhouwers, babbelen het betreffende item in RTL’s Editie NL, aan elkaar. In dit nieuwsprogramma met focus op het ‘pakkenste’ binnenlandse nieuwsgeving en achtergronden, neemt men daadwerkelijk de proef op de som. Hierbij worden namelijk de nodige deskundigen aangehaald, welke na de vragenblokken van de Editie NL-reporter, …

Lees meer »

Waaghalzen in beeld l Cool Factor, vanaf 27 augustus op de buis

Dacht je dat je enkel via idyllisch flitsende shots vol perfecte gezinnetjes, strak in de lak gezette cottages en spetterplezier in de Aqua Mundo, terwijl een daarvoor gescreende figurante in haar fleurigste en meest appetijtlelijkste uit de kast getrokken bikini, het Waterplayhouse verkent, in de vorm van een 30-seconde durende ‘kennismaking’, Center Parcs in je huiskamer kan boosten dan heb …

Lees meer »

Kandidaten gezocht voor het 'Toppings-effect'! l Doe mee en win een drie daags verblijf

Na dergelijke acties onder het mom van ‘zoek je rot’, waarbij fanatieke Telegraaf-lezers werden beloond bij het vinden van een spaarzegel, dit ‘likplaatje’ zou namelijk in navolging van een viertal andere leiden tot fiks oplopende kortingen bij Center Parcs, komt ook Albert Heijn op de proppen met een heus actie-aanbod. Nadat Albert Heijn in haar zuidelijkste filialen in nabijheid van …

Lees meer »