Na dergelijke acties onder het mom van ‘zoek je rot’, waarbij fanatieke Telegraaf-lezers werden beloond bij het vinden van een spaarzegel, dit ‘likplaatje’ zou namelijk in navolging van een viertal andere leiden tot fiks oplopende kortingen bij Center Parcs, komt ook Albert Heijn op de proppen met een heus actie-aanbod. Nadat Albert Heijn in haar zuidelijkste filialen in nabijheid van het Brabantse Eindhoven, een heuze actie op touw spant, waardoor (vaste) klanten na fanatiek ‘hamsteren’ worden geprezen met een spaarzegel, welke bij aanhoudend spaargedrag onophoudelijke zal leiden tot een volledig gratis midweek voor twee, komt onze welgeliefde keten ook met een eigen ‘inhouse’ actie op de proppen.
l Het Toppings Effect
Middels deelname aan deze actie kan er een jawel, je leest het goed, een volledig gratis verblijf worden geïnd! Dit voorstaande als gevolg van de introductie van het nieuwe actie-aanbod in de vorm van de onlangs gelanceerde ‘Toppings’. Mocht je dit in alle feestvreugde nog niet genoeg privilege vinden, het winnende gezin cq familieband of vriendenkring kan ook nog eens zijn heuze Tv-debuut maken! Want werkelijk niets is minder waar, bij deelname door het intikken van het aanmeldingsformulier, verleen je namelijk je ‘gezicht’ voor de nieuwste tv-commercial, zoals Center Parcs met enige flair op haar website weet te opperen.
l Deelname aan het ‘Toppings-effect’
Een Aarzeling? Vooral niet aan toegeven, deelname is mogelijk tot 25 juli. Beschikbaar in het weekend van 5 tot 7 mei, en je geneert je vooral niet over een blosje meer of minder of een glimlachje op tape, terwijl jij je actiefste beentje voor zet? Alle voorgenoemde aangevinkt met ‘geschikt’? Surf dan vooral snel naar de gerefereerde webpagina op Center Parcs.nl , en wie weet bij jij wel degene welke met zijn familie, vriendengroep of gezin, het aangeprezen ‘Toppings-effect’, aan de lijve mag ondervinden.
Promo l Het ‘Toppings Effect‘
l Deelname en meer weten? Klik dan hieronder!
Center Parcs.nl