Samen zijn bij Center Parcs
De nieuwe slogan benadrukt dit gevoel
Het nieuwe jaar, 2009, wordt ingeluid met een nieuwe slogan. De gevoelsmatige slogan, ‘
A State of Happiness’, waarbij Center Parcs wordt voorgesteld als staat, verdwijnt in het rijkgevulde archief, en maakt ruim baan voor een nieuwe frisse richting.
Na de staatsleden, na de muziekale klanken van de zomerse Mexicaanse Mariachi’s, die inluidde dat ‘plezier aanstekelijk’ is, pakt Center Parcs, het nieuwe jaar uit met een nieuw concept. Ingrijpende verranderingen op de parken, daarbij hoort een nieuw slogan, zal Center Parcs naar alle waarschijnlijkheid hebben gedacht. Ze verruilen de ‘zelfstandige staat-gevoels’, waar alles kan en mag, voor een slogan die inspeelt op de drie kerwoorden van deze tijd: ‘druk, druk,druk’, Center Parcs geeft hier met haar parken het juiste antwoord op, met avonturierlijke activiteiten, en spectaculaire nieuwigheden, waarbij je met familie en/of vrienden weer eens gezellig samen kan zijn.
De parken van Center Parcs liggen ook in handbereik, verspreid over vier landen, deze term geeft de nieuwe slogan ook weer. Ik houd jullie niet verder in de pijnlijke spanning, Center Parcs gaat vanaf 2009, met de slogan ‘Let’s get closer’ verder, en maakt een ‘nieuwe’ start, met spectaculaire innovaties.
Je maakt op Do 25-12 in de commercial-break van de film ‘Santa Clause’ en Vrij 26-12 tussen ‘Harry Potter’, al kennis met de nieuwe visie van Center Parcs.