Home / Actueel / Albron op je bord | Primeur : Meer versheid en variatie in de opgepimpte ‘Daily Food Store’ | Met Artist Impression en ruime fotoserie!

Albron op je bord | Primeur : Meer versheid en variatie in de opgepimpte ‘Daily Food Store’ | Met Artist Impression en ruime fotoserie!

Het werd ons al gretig toegefluisterd, maar we kunnen inmiddels het ook daadwerkelijk onderbouwen, dé grondig opgepimpte Food Store is onherkenbaar van gestalte geswitcht. Dat voorgaande gepaard met een enorme boost aan potentie! Voor een prille twee weken werd er lustig in de rondte getimmerd, maar het moge duidelijk zijn, wij staan er alvast in drommen te kwijlen! Terwijl we in de afwezigheid van onze ‘dagelijks brood’-voorziening, het moesten doen met een ongegeneerde noodwinkel, te bereiken via een vrij gammele staalconstructie was het een kleine drie weken terug banjeren met je ‘dagelijkse riedeltje’.

Die tijd is inmiddels weer verstreken en we kunnen inmiddels echt met enige trotsheid op de schouders binnendenderen in deze outlet, waar we een pril maandje geleden ons moeten vergapen aan het deprimerende dieprode en zwaargroene robuuste balkenplafond. Niets daarvan schets de huidige situatie. Niets zal meer doen denken aan die voorgaande geschetste – echter al eerder maar dan toch ietwat mondjesmaat opgepimpte – Food Store, hoewel de nieuwe outlet-betiteling zich toch wel wat doet refereren aan dat oude ‘bakseltje’. Op een geheel vernieuwde frontgevel, afgewerkt met de nodige in wit gestoken bebordering op zowel links als rechts, waarbij strategisch gecentreerd in het blikveld de rondgevormde bebordering, de nieuwe conceptbetiteling weet te verhullen.

| De keus is toch nog steeds reuze!
Onder de kop ‘Daily Food Store’, is enorme bak aan goedgevormde lampenkappen leeggekieperd, en de nodige witbezegelde witrolletjes om de voormalige donkere grondlagen te dekken, zal de geheel en in de meest letterlijke zin van het woord, ‘verhipte’ Food Store, er weer jaartjes tegenaan kunnen. Een ding wat zeker is, de doorslag is gevormd onder het opkrikken van de versheid van haar assortiment. Er moge het nodige af gesnoept de zijn van de uiteindelijke assortiment in verschillende productsoorten, zo is er bijvoorbeeld bij het tomatensoep-aanbod, op de verschillende merkjes flink beknibbeld. Zo is het niet urenlang aarzelen voor het perfecte ‘knijpzakje’ soep, echter is de uiteindelijke keus voor soep en andere verse producten stukken gevarieerder. Dit laatste om door meer variëteit de schappen ruimschoots vol te stouwen, i.p.v. een enorme waslijst aan eenzelfde producten op de proppen te komen, echter dan met een andere merknaam op vaak drukbezegelde verpakking. Hierbij kan worden gerust worden gesteld dat de ‘keuze nog meer reuze’ is dan voorheen.

Ook haar recente aanplaksel, in de vorm van het voegwoord ‘Daily’, weet onze doorploeterende ‘duizendpoot’ maar al te graag waar te maken, door haar voormalige vaak vrij korte openingsuren op te schorten. Zo weet men breed uit te meten dat we – jawel -, alle zeven dagen van de week, onze dagelijkse boodschap kunnen doen bij de vertrouwde ‘Center Parcs-Super’!

Daarnaast is het weer aanslepen geblazen met de af te halen ‘kant-en-klaar’ maaltijden, toonaangevend hierin is de subtiele boost welke men gretig heeft weten door te drukken in het in fors vergrote aanbod aan afhaalmogelijkheden, waarvan in de eigen Cottage gesmikkeld mag worden. Vrijwel niet ongelofelijk maar meer dan waar, we zijn ernorm gecharmeerd van deze recentse refreshment binnen de exterieurwandjes van de ‘Heijderbose’ Market Dome! Kortom, we echt niet meer onderuit, van een witbezegeld rolletje meer of minder wordt worden onze glimlichtjes in de ogenhoeken enkel maar groter, en ook wat betreft al die ledverlichting, laadt vooral die bakken maar uit!

| Opinie
Inderdaad in deze ‘Special-Edition’, kunnen we niet overtuigend onze unit-betiteling verklaren (lees : Albron op je Bord) , aangezien hierbij de consument zelf de roerpannetjes in eigen hand heeft. In tegenstelling tot de voorgaande vertimmerde outlets is het niet aan Albron die mag gaan staan te ‘bakkeleien’, echter is ook hier vooral geen ontkomen aan de doorgedrukte handpalm van onze über uitbaatkoning. Hierdoor zullen we, voor jullie, dan ook weer niet al te diep in het ‘pannetje’ kijken, maar die ‘Daily Food Store’ mag naar ons eigen zegge, met de plakker ‘meer dan succesvol gepimpt’ in het koksshort worden gestoken!

| ‘Daily’ op je scherm
Ondanks de aanhoudende gure sneeuwval, waarbij zoals verwacht de heersende ‘Sinterklaas-vreugde’ zorgt voor enige hartverwarming, was het voor ons géén opmerkelijke op al die ‘pracht en praal’ uit onze ‘cateraarkeizer’ onder oren en ogen te komen. Natuurlijk kunnen wij wel urenlang speculeren over onze welgemeende riedeltjes, maar zoals algemeen bekendstaand, weten verhullende beelden meer te verhullen dan duizend-en-een woorden, en om in die trend af te ronden, om een lang verhaal kort te maken, hieronder de beloofde foto’s!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*