Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Home / persberichten / De 29 verschillen, die echt het verschil maken

De 29 verschillen, die echt het verschil maken

De 29 verschillen, die écht het verschil maken
CENTER PARCS ONTWIKKELT VERRASSENDE CAMPAGNE
SPECIFIEK VOOR DE NEDERLANDSE MARKT
Capelle a/d IJssel 20 januari 2012 – De 29 verschillen, die écht het verschil maken. Dat is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs die morgen, 20 januari van start gaat. Hierin worden de 29 verschillen belicht waarin Center Parcs uniek is in de ogen van haar gasten en worden Nederlanders opgeroepen om de verschillen zelf te komen ervaren. Van de subtropische waterwereld Aqua Mundo, tot optimale privacy middenin de natuur en eindeloos veel activiteiten voor kinderen. Na vele internationale campagnes, is dit de eerste campagne die Center Parcs speciaal voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld.
“Er zijn veel vakantieparken, maar er is maar één Center Parcs”, vertelt Andres Neira de Back, Marketing Manager Center Parcs. “Nederlanders die al eens in één van onze parken zijn geweest, hebben dit zelf ervaren. Maar uit ons consumentenonderzoek blijkt dat voor mensen die Center Parcs nog niet persoonlijk kennen deze verschillen niet meteen duidelijk zijn. Daarom gaan we tijdens deze campagne een groot aantal mensen uitnodigen op onze parken om zelf te ervaren waar Center Parcs nu echt het verschil maakt ten opzichte van andere vakantieparken.”
Relevante boodschap
Het is voor het eerst dat Center Parcs een campagne specifiek voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld. “Samen met onze Nederlandse gasten hebben we de unieke kenmerken van Center Parcs benoemd. In een mum van tijd hadden we een lijst met tientallen verschillen samengesteld. Dat zijn de verschillen die nu de hoofdrol spelen in deze campagne”, aldus Paul Geraeds, Marketing Director Center Parcs. “Het is onze eerste campagne speciaal voor de Nederlandse markt. De TV-commercials zijn bijvoorbeeld heel anders dan wat Nederland tot nu toe van ons gewend is. Op deze manier willen we op verfrissende wijze laten zien wat Center Parcs nu zo bijzonder maakt en de boodschap relevanter maken voor onze Nederlandse gasten.”
360-campagne De nieuwe 360-campagne gaat op 20 januari van start met een reeks tv-commercials die exclusief op de RTL-zenders te zien zijn. In de commercials worden telkens 1 van de 29 verschillen op humoristische wijze belicht. De 360-campagne gaat op 20 januari van start en is volledig geïntegreerd in de nieuwe website van Center Parcs. Verder bestaat de campagne uit activatie via Facebook, YouTube en Twitter, direct mail en direct e-mail en een interne campagne.
Credits
Center Parcs: Paul Geraeds (Marketing Director), Andres Neira de Back (Marketing Manager), Dianne Sliphorst (Brand Manager)
Agency Duval Guillaume: Geoffrey Hantson (Executive Creative Director)
Regie: Lionel Goldstein
Over Center Parcs Europe
Center Parcs Europe bestaat uit Center Parcs en Sunparks en is onderdeel van de Pierre & Vacances Center Parcs Groep. Center Parcs Europe telt 23 parken (20 parken van Center Parcs en 3 parken van Sunparks) in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. In 2010 boekten ruim 3,5 miljoen gasten ruim vijftien miljoen overnachtingen. De omzet van Center Parcs Europe over het boekjaar 2010 – 2011 bedroeg 527,1 miljoen euro.
– EINDE PERSBERICHT –

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.